Zo werken wij
Als je zorg ontvangt van Gemiva zijn er praktische zaken die handig zijn om te weten. Voor jou als cliënt en als verwant. Hoe werkt bijvoorbeeld het ondersteuningsplan?
Hoe zit het met geldzaken? We hebben een cliëntenportaal Caren. Hoe maak je daar gebruik van? En wist je dat Gemiva werkt met vertrouwenspersonen? Lees meer over deze onderwerpen en meer.
Leren en Ontwikkelen
Leren doen we elke dag en overal. Het kan zijn dat je iets wilt leren over een bepaald onderwerp. Gemiva heeft de afdeling Leren & Ontwikkelen Cliënten (LO&C). Wij kijken naar wat je wilt leren. En waar je jezelf in wilt ontwikkelen.
Inspraak
Inspraak is een eenvoudiger woord voor medezeggenschap. Medezeggenschap is meepraten, meedenken en meebeslissen. Over wat er binnen Gemiva gebeurt. Dat kan over verschillende onderwerpen.
En op verschillende niveaus in de organisatie. Gemiva vindt medezeggenschap belangrijk. We werken graag samen met cliënten en verwanten. Dan kunnen we de zorg voor cliënten nog beter maken.
Klacht of compliment
Alle mensen die bij Gemiva werken, doen hun best om je goed te ondersteunen. We vinden het belangrijk dat je tevreden bent over de zorg en ondersteuning die je van ons ontvangt. Toch kan je ergens niet tevreden over zijn. Heb je een klacht over de ondersteuning die je krijgt? Ben je boos over een besluit dat genomen is? Vertel ons wat er is.